GYAKORI KÉRDÉSEK

Mindent szupernek találsz, de rendelés előtt felmerült benned több kérdés is? Itt megtalálod a legtöbb ilyen kérdésedre a választ!

  • Póló

    Gildan Softstyle Midweight pólókra dolgozunk, amelyek anyagminősége, vastagsága megfelel a prémum árkategóriájú pólóknak. Fazonra Női karcsúsított, illetve Unisex egyenes szabású pólókat tartunk készleten.

  • Pulóver

    Gildan Softstyle Midweight kapucnis pulcsikra, avagy hoodie-kra dolgozunk. Kizárólag Unisex szabású pulóvereket tartunk készleten.

  • Egyéb termékek

    A felsőruházat mellett megtalálsz az oldalunkon még fém bögrét, egérpadot, és más kisebb ajándék illetve merch termékcsaládhoz tartozó elemeket is.

1 / 3
  • Nyomat:

    Termékeink DTF technológiával, transzfernyomtatással készülnek. A nyomatokat síkhőprés segítségével rögzítjük a termékeinken, melyek rendkívül tartósak. A régi szitás technológiával ellentétben a minta nem repedezik, nem nyúlik, nem válik le a pólóról használat, illetve mosás után.

  • Mosás:

    Mosni a termékeinket kifordítva 30-40C°-on érdemes, minden esetben kifordítva, elkerülve azt, hogy valami mégis megsértse a nyomatot. Szárítógépbe nem ajánlott tenni, mert a minta dehidratálódhat, ami miatt a minta sérülhet.

Gyakori kérdések:

Nem jó a póló mérete, ki lehet cserélni?

Igen, a termék átvételétől számított 14 napon belül ingyenesen cseréljük!

Hogyan működik a méretcsere?

Amikor leadod a méretcsere igényedet, mi elkészítjük neked az új pólódat és átadjuk a futárszolgálatnak. Amikor megérkezik hozzád a futár, átadod neki a hibás méretet becsomagolva. 
Még csak címezned sem kell a csomagot, ezt a futár végzi. 

Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt póló?

Jellemzően 1-3 munkanap alatt megérkeznek a megrendelt pólók. Merch dropok esetén ez az idő változhat, 5-7 munkanapra.

Vannak extra nagy méretű pólóitok?

Egy kisebb készletet tartunk 3XL, 4XL és 5XL méretű pólókból, ezeket még nem találod meg oldalunkon, de ha a rendelés előtt felveszed velünk a kapcsolatot, akkor ilyet is tudsz választani.

Tanácstalan vagyok, hogyan válasszak méretet?

A férfi pólók jellemzően bővebbek az átlagnál, a női pólók valamivel szűkebbek. Méretekről az Információk fül alatt kaphatsz részletes leírást, de ha nem vagy biztos a választásban, írj nekünk email-t!

Mennyi idő, amíg feldolgozzátok a megrendelésem?

Az esetek többségében 1-3 munkanap alatt legyártjuk a megrendelt pólókat, és átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak. Amennyiben nincs készleten az általad kért termék, felvesszük veled a kapcsolatot!

Mennyi idő, amíg a futárszolgálat kiszállítja a megrendelésem?

A feldolgozástól számított 1-3 munkanapon belül kézhez kapod a csomagot. A kiszállítás napján SMS és e-mail értesítést kapsz a futárszolgálattól.

Mit tegyek, ha nekem sürgősen kell a megrendelt termék?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy prioritásként tudjuk kezelni kérésedet.

Mikor érkezik a futár? Mi történik, ha nem vagyok otthon?

Hétköznap munkaidőben, 8-16 óráig várható a kiszállítás. Általában a futárok megpróbálnak elérni a megadott mobilszámon, ha nem vagy otthon, ezért kérjük, hogy kiemelten figyelj a telefonodra, a kiszállítás napján.

Üzenni szeretnék a futárnak, hogy biztosan idetaláljon és/vagy hívjon fel, mielőtt érkezik. Megoldható?

Az ilyen jellegű kérésedet kérjük írd a rendelés folyamán a megjegyzés rovatba, és mi ráírjuk a csomagra.

Honnan tudom, hol jár éppen a csomagom kézbesítése?

Amikor átveszi tőlünk a futárszolgálat a csomagodat, kapsz egy e-mail-t, benne egy csomagkövetési azonosítóval. Erre kattintva láthatod, hol jár éppen a csomagod: melyik városban, melyik logisztikai központban. Ha minden jól megy, 1-2 munkanap alatt kézhez kell kapd a csomagot.

Már megkaptam az értesítést arról, hogy elküldtétek a csomagot, de több mint 3 munkanapja semmi hír róla! Mit tegyek?

Ha nem kaptál 3 munkanap (hétvége nem számít) elteltével sem értesítőt a csomag kiszállításáról, és futárral sem "találkoztál" akkor vedd fel velünk a kapcsolatot valamelyik elérhetőségünkön.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mail-t a regisztrációmról/megrendelésemről?

Mind a regisztrációról, mind a megrendelések állapotának módosításáról kapnod kell értesítéseket, így kérjük alaposan ellenőrizd, hogy ne legyen elírás az e-mail címedben.

Ha Freemail-es vagy Citromail-es e-mail címed van, sokszor a Spam/Levélszemét mappába kerülnek a leveleink, vagy egyáltalán nem érkeznek meg. Sajnos erről mi nem tehetünk, ezért azt javasoljuk (hosszútávon is), hogy keress másik email szolgáltatót: a Google, a Microsoft vagy az Apple megoldásaival nem szokott probléma lenni.

Ha mindezek ellenére sem kaptál levelet, kérjük lépj velünk kapcsolatba!

Hibásan érkezett a póló, vagy mást kaptál, mint amit megrendeltél?

Néha mi is hibát vétünk, így ha nem azt a pólót kaptad amit megrendeltél, küldj nekünk egy fotót a pólóról a hello@fander.hu címre! Aznap, amikor jelzed tévedésünket, küldünk is egy másik pólót ingyenesen!

Meg van gyűrődve a minta a pólómon, ezt hogy lehet eltüntetni?

A szállítás folyamán a nagy fedésű minták hajlamosak meggyűrődni, de ezt könnyedén lehet orvosolni. Tegyél egy sütőpapírt a mintára, és azon keresztül, közepesen meleg vasalóval vasald meg a pólót. Vigyázz, a minta ne érintkezzen közvetlenül a vasaló felületével, mert felsértheti a mintát!

Nem találod a kérdésedre a választ?

Ha nem találtál választ kérdésedre, vagy további információra van szükséged, lépj velünk kapcsolatba a hello@fander.hu e-mail címen!