GYAKORI KÉRDÉSEK
Mindent szupernek találsz, de rendelés előtt felmerült benned több kérdés is? Itt megtalálod a legtöbb ilyen kérdésedre a választ!
Termékeink:
Nyomattal és mosással kapcsolatos információk:
-
Nyomat:
Termékeink DTF technológiával, transzfernyomtatással készülnek. A nyomatokat síkhőprés segítségével rögzítjük a termékeinken, melyek rendkívül tartósak. A régi szitás technológiával ellentétben a minta nem repedezik, nem nyúlik, nem válik le a pólóról használat, illetve mosás után.
-
Mosás:
Mosni a termékeinket kifordítva 30-40C°-on érdemes, minden esetben kifordítva, elkerülve azt, hogy valami mégis megsértse a nyomatot. Szárítógépbe nem ajánlott tenni, mert a minta dehidratálódhat, ami miatt a minta sérülhet.
Gyakori kérdések:
Nem jó a póló mérete, ki lehet cserélni?
Igen, a termék átvételétől számított 14 napon belül ingyenesen cseréljük!
Hogyan működik a méretcsere?
Amikor leadod a méretcsere igényedet, mi elkészítjük neked az új pólódat és átadjuk a futárszolgálatnak. Amikor megérkezik hozzád a futár, átadod neki a hibás méretet becsomagolva.
Még csak címezned sem kell a csomagot, ezt a futár végzi.
Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt póló?
Jellemzően 1-3 munkanap alatt megérkeznek a megrendelt pólók. Merch dropok esetén ez az idő változhat, 5-7 munkanapra.
Vannak extra nagy méretű pólóitok?
Egy kisebb készletet tartunk 3XL, 4XL és 5XL méretű pólókból, ezeket még nem találod meg oldalunkon, de ha a rendelés előtt felveszed velünk a kapcsolatot, akkor ilyet is tudsz választani.
Tanácstalan vagyok, hogyan válasszak méretet?
A férfi pólók jellemzően bővebbek az átlagnál, a női pólók valamivel szűkebbek. Méretekről az Információk fül alatt kaphatsz részletes leírást, de ha nem vagy biztos a választásban, írj nekünk email-t!
Mennyi idő, amíg feldolgozzátok a megrendelésem?
Az esetek többségében 1-3 munkanap alatt legyártjuk a megrendelt pólókat, és átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak. Amennyiben nincs készleten az általad kért termék, felvesszük veled a kapcsolatot!
Mennyi idő, amíg a futárszolgálat kiszállítja a megrendelésem?
A feldolgozástól számított 1-3 munkanapon belül kézhez kapod a csomagot. A kiszállítás napján SMS és e-mail értesítést kapsz a futárszolgálattól.
Mit tegyek, ha nekem sürgősen kell a megrendelt termék?
Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy prioritásként tudjuk kezelni kérésedet.
Mikor érkezik a futár? Mi történik, ha nem vagyok otthon?
Hétköznap munkaidőben, 8-16 óráig várható a kiszállítás. Általában a futárok megpróbálnak elérni a megadott mobilszámon, ha nem vagy otthon, ezért kérjük, hogy kiemelten figyelj a telefonodra, a kiszállítás napján.
Üzenni szeretnék a futárnak, hogy biztosan idetaláljon és/vagy hívjon fel, mielőtt érkezik. Megoldható?
Az ilyen jellegű kérésedet kérjük írd a rendelés folyamán a megjegyzés rovatba, és mi ráírjuk a csomagra.
Honnan tudom, hol jár éppen a csomagom kézbesítése?
Amikor átveszi tőlünk a futárszolgálat a csomagodat, kapsz egy e-mail-t, benne egy csomagkövetési azonosítóval. Erre kattintva láthatod, hol jár éppen a csomagod: melyik városban, melyik logisztikai központban. Ha minden jól megy, 1-2 munkanap alatt kézhez kell kapd a csomagot.
Már megkaptam az értesítést arról, hogy elküldtétek a csomagot, de több mint 3 munkanapja semmi hír róla! Mit tegyek?
Ha nem kaptál 3 munkanap (hétvége nem számít) elteltével sem értesítőt a csomag kiszállításáról, és futárral sem "találkoztál" akkor vedd fel velünk a kapcsolatot valamelyik elérhetőségünkön.
Miért nem kaptam visszaigazoló e-mail-t a regisztrációmról/megrendelésemről?
Mind a regisztrációról, mind a megrendelések állapotának módosításáról kapnod kell értesítéseket, így kérjük alaposan ellenőrizd, hogy ne legyen elírás az e-mail címedben.
Ha Freemail-es vagy Citromail-es e-mail címed van, sokszor a Spam/Levélszemét mappába kerülnek a leveleink, vagy egyáltalán nem érkeznek meg. Sajnos erről mi nem tehetünk, ezért azt javasoljuk (hosszútávon is), hogy keress másik email szolgáltatót: a Google, a Microsoft vagy az Apple megoldásaival nem szokott probléma lenni.
Ha mindezek ellenére sem kaptál levelet, kérjük lépj velünk kapcsolatba!
Hibásan érkezett a póló, vagy mást kaptál, mint amit megrendeltél?
Néha mi is hibát vétünk, így ha nem azt a pólót kaptad amit megrendeltél, küldj nekünk egy fotót a pólóról a hello@fander.hu címre! Aznap, amikor jelzed tévedésünket, küldünk is egy másik pólót ingyenesen!
Meg van gyűrődve a minta a pólómon, ezt hogy lehet eltüntetni?
A szállítás folyamán a nagy fedésű minták hajlamosak meggyűrődni, de ezt könnyedén lehet orvosolni. Tegyél egy sütőpapírt a mintára, és azon keresztül, közepesen meleg vasalóval vasald meg a pólót. Vigyázz, a minta ne érintkezzen közvetlenül a vasaló felületével, mert felsértheti a mintát!
Nem találod a kérdésedre a választ?
Ha nem találtál választ kérdésedre, vagy további információra van szükséged, lépj velünk kapcsolatba a hello@fander.hu e-mail címen!